فروش الکتروموتور ضد انفجار تک فاز

خرید و فروش الکتروموتور های تک فاز ضد انفجار ایتالیایی

الکتروموتورهای تک فاز ضد انفجار ایتالیایی سبک وزن RAEL از جنس آلیاژ آلومینیوم هستند که با بالاترین کیفیت در ایتالیا تولید می‌شوند. این الکتروموتورهای ضد انفجار تک‌فاز برای مکان هایی که دارای برق سه فاز نیستند بهترین گزینه هستند و قابلیت فلنچ دار شدن و باز شدن پایه‌ها را دارند. در حال حاضر این دینام های ضد انفجار تک فاز از 0.12 کیلووات تا 1.1 کیلووات 1500 دور با مارک RAEL در فروشگاه‌های صنعتی معتبر به فروش می‌رسند.

الکتروموتور تک فاز ضد انفجار RAEL
داخل ترمینال الکتروموتور تک فاز ضد انفجار RAEL
الکتروموتور ضد انفجار سه فاز فلنچ دار RAEL
داخل ترمینال الکتروموتور تک فاز رایل

آشنایی با الکتروموتور ضد جرقه تک فاز

الکتروموتورهای ضد جرقه تک فاز، بسیار متنوع هستند و بنابر ویژگی‌های خود در موارد مختلف کاربرد دارند. عامل ایجاد چرخش در موتور‌های القایی سه فاز، ایجاد میدان دوار در داخل استاتور می‌باشد. در صورتی که با عبور جریان AC تک فاز از یک سیم پیچ میدان ضربانی ایجاد می‌شود.

در واقع چگونگی القای ولتاژ در هادی‌های رتور و چرخش آن در موتور‌های Ex سه فاز و تک فاز شبیه به یکدیگر است. در موتور‌های القایی هر چه اختلاف فاز جریان سیم پیچ اصلی با سیم پیچ راه انداز بیشتر باشد گشتاور راه اندازی بیشتر و میدان دوار ایجاد شده متقارن‌تر است. بیشترین گشتاور راه اندازی زمانی است که اختلاف فاز جریان دو سیم پیچ 90 درجه باشد. در این حالت میدان دوار ایجاد شده کاملا متقارن می‌باشد.

الکتروموتورهای ضد انفجار تک فاز اغلب برای کارگاه‌های صنعتی کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساختمان الکتروموتور ضد جرقه تک‌فاز با الکتروموتور ضد جرقه سه‌فاز تقریبا یکسان است و تفاوت آن‌ها در این است که الکتروموتور تک فاز دارای خازن بوده و به همین دلیل دارای وزن بیشتر و ترمینالی بزرگ تر از الکتروموتور Ex سه فاز می‌باشد. (مشاهده تصاویر و مشخصات الکتروموتور های ضد انفجار

جهت خرید یا مشاوره برای خرید الکتروموتورهای ضد انفجار تک فاز دارای سرتیفیکیت ساخت شرکت رائل و یا دیگر شرکت های معتبر دنیا می‌توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top