نقد و بررسی الکتروموتور ضد جرقه رائل (RAEL)

در نقد و بررسی الکتروموتورهای ضد انفجار رائل باید توجه داشت که تمامی موتورهای ضد جرقه RAEL ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم با بالاترین کیفیت در ایتالیا هستند. به دلیل جنس الکتروموتورها وزن آن‌ها کاهش یافته که آن‌ها را مناسب ترین گزینه برای هواکش‌های محیط‌های خاص انفجاری می‌نماید.

تمامی الکتروموتور های رائل دارای تاییدیه و سرتیفیکت بوده و به دلیل فروش بالا و داشتن نمایندگی در ایران سال ساختشان به روز می‌باشد. این الکتروموتورها قابلیت باز شدن پایه ها و بسته شدن فلنچ و نیم فلنچ را دارا می‌باشند.

در ایران الکتروموتور های ضد جرقه رائل به صورت سه فاز و تک فاز ضد جرقه با بالاترین استاندارد ضد انفجاری و با قابلیت کار در دمای 60+ تا 20- درجه سانتی گراد به فروش می‌رسند. (مشاهده مشخصات و تصاویر تمام الکتروموتور های ضد انفجار RAEL)

شرکت RAEL بیش از 50 سال است که به تولید انواع الکتروموتورهای ضد انفجار (Ex) پرداخته است و به یکی از معتبر ترین نام ها در این عرصه تبدیل شده است. (آشنایی با شرکت RAEL)

با توجه به موارد بیان شده با ویژگی‌های الکتروموتورهای ایتالیایی RAEL آشنا شده اید. در ادامه برای شما تصاویری از موتورها و داخل ترمینال آن‌ها می‌گذاریم تا با کیفیت ساخت و طراحی ایتالیایی آن‌ها آشنا شوید.

الکتروموتور تک فاز ضد انفجار RAEL
داخل ترمینال الکتروموتور تک فاز ضد انفجار RAEL
الکتروموتور ضد انفجار سه فاز RAEL
داخل ترمینال الکتروموتور ضد انفجار سه فاز RAEL
الکتروموتور ضد انفجار سه فاز رایل
الکتروموتور ضد انفجار سه فاز فلنچ دار RAEL
داخل ترمینال الکتروموتور تک فاز رایل
Scroll to Top